rujan, 2007

Nadimak:Brinda
Prezime:nebi ga znali procitat
Godina: 16
Škola: NKG (Nadbiskupska Klasična Gimnazija)
Razred: 2.b
Slušam:
Billy Talent - Fall Out Boy - My Chemical Romance
Skaut - Zadruga - Foo Fighters

+*+*+*+*+*+*+

nedjelja, 23.09.2007.

2 u nizu...

Da kao sto rekoh.....i ucinih to.......evo novi post......
I da nesmijem zaboravit da zahvalim najboljoj prijateljici sto je bila uz mene kad mi je bilo najteze i pomogla mi da rjesim probleme koji su me mucili....... I da.....ona latinska izreka: "Amicus certus in re incerta cernitur" pokazala se istinitom..... HVALA jos jednom.....
U ovom postu htio sam pisati nesto o mojoj zanimaciji i ljubavi prema glazbi......
Posto sviram bubnjeve, i bilo ko drugi ko svira, zna da su dobre palice takoder vrlo vazan dio opreme uz same bubnjeve. Bez dobrih palica nemozete izvuc najbolji zvuk iz bubnja naovisno koje je marke i kako dobre opne imali..... Iz vlastitog iskustva a i iz tuđih za malo agresivnije bubnjare najbolje palice su definitivno VIC FIRTH. Naime oni se bave proizvodnjom palica i bubnjarske opreme duze od 40 godina i stvorili su trdiciju i kvalitetu koji iz dana u dan prepoznaje sve vise bubnjara u cjelom svijetu......
Jeste li se ikad zapitali, kad cujete neku pjesmu svog najdrazeg benda, cemu sluze bubnjevi..... Ukratko bez njih pjesma nebi imala ritma i bila bi gomila akorda nabacanih bez reda....ovak sve ima svoje trajanje i brzinu a bubnjar je zasluzan da sve to bude usklađeno.....
Sigurno se pitate dal postoji ikoji poznati bubnjar koji svira VIC FIRTH palicama...
Pa na primjer nabrojit cu neke:
Chris 3 & Clown - SLIPKNOT
Brain - Guns N` Roses
Bob Bryar - MY CHEMICAL ROMANCE
Andy Hurley - FALL OUT BOY
To bi bili samo oni najpoznatiji... A za kraj cu napisat citat genijalnog Vica Firtha koji je ujedno i osnivac istoimene firme, a glasi ovako:
"We are the most diversified group of human beings with one attribute in common - we all have a great passion for drums. No other group of musicians belongs to such a unique society. We share our musical ideas, we cwlwbrate each other`s playing and we all constantly work to make our craft a more musical and sensitive presentation. That`s a sign of real passion. The harder we work, the better we become, the more we practice. No matter how accomplished you become, there is always that next lavel."
I na kraju kad malo bolje promislite ovo se nemora odnositi sam o na bubnjare vec na sve ljude koji se bave glazbom i u njoj uzivaju, ali i ne samo to i u zivotu stalnom vjezbom postajat cemo sve bolji i bolji i uvjek ce postojati sljedeca razina......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| komentari (19) | print | # |

ponedjeljak, 10.09.2007.

=NAPOKON=

Hm da.........napokon sam skupio misli (podnar) da napišem post.......XD
Ubiti ovo neće bit bas neki post jer ja nikad nism znao napisat niš pametnog...
Al OK......Šta se sve izdogađalo od zadnji put.... pa ovaj neiskreno ništa al kad bi reko po istini ima dosta toga.....Hm.....od kud krenut.......DA
MORE-jedno predivno iskustvo koje sigurno neću zaboravit.....nije bilo ono ludilo i napijanje s ekipom jer ekipe nije bilo......naime ta kenjkava prljina od Mljeta ima jedan "jebeni" beach bar koji ustvari nije ni na plaži neg u kurcu...lol......Da ugl. Sad od početka.........
Kreno sam na more negde oko 7 ujutro.....prema prvom odredištu.....Kaštel Sućurac kod burazovog krizmanog kuma.....jebeno....bili u njegovoj ordinaciji.....prespavali....drugi dan okrenuli roštilj i tak zajebancija......
I tak su otišla 2 dana i onda treći dan pokret u 4 ujutro....lol.....pravac Ploče da ulovimo trajekt za Pelješac.....i normalno nismo upali na prvi trajekt neg smo čekali jebena 4 sata do idućeg i onda po Pelješcu do trajekta za taj famozni Mljet....
Na svu sreću na ovaj smo trajekt stigli i uspjeli doć u 3 popodne u hotel na Mljetu (u kurac e 10 sati od Splita do Mljeta)......I eto nas na Mljetu.....Mda....
jebeno......nakon tolko sjedenja u autu bilo mi je pun kurac svega i otiso na plazu da pokazem svoje sexy bijelo tjelo suncu i da se smočim u moru
nakon godinu dana.......poslje na večeru i u krpe da u krpe NOT.... ne ne
otišli smo s frendicama iz zagreba, ja i buraz naravno, do birca malo....
pa 2 koraka dalje malo da upoznamo jedan dio djece nasih godina.....
Jebeno bilo ih je troje.....lol.....i tak cuga malo i na spavanje....Drugi dan naši obiteljski prijatelji slavili su rodendan i bili smo pozvani na rucak u jean restoran........i tak nažderali se ribe i više ni ne sjećam kaj sam tad sve utrpo u sebe al ugl. bilo je dobro.....sve dok nisam vidio kolko su starci vina popili......u kurac svi su se ponapijali moj buraz se zdimio prvi doma, a ja
jbg ostali mi starci koje je trbalo odšlepat do hotela......koja bruka onak prvo odfurat staru onak svi gledaju nis im jasno ona umire od smjeha ja ponizno
buljim u pod i pravac hotel.....mda i napokon dodem ja do hotela ostavim staru i onda opet isto sa starim.....KOJA BRUKA....u tom trnutku najrađe bi da sam u zemlju propo.....
Pošto sam ja na moru između ostalog imo posao pomagat snimanju Hrvatskog podmorja....rofl Treci dan sam moro pomagat na brodu dok je
ekipa imala zaron i snimala ribice.....cool......da......i kad smo se vratili doma skupili stvari i išli snimat kopno sa najviseg vrha na otoku....I na taj vrh teglili 100kg opreme, kamera, pička materina.....Ugl. bili smo skršeni ko majke i odma otišli spavat jer je drugo jutro bilo dizanje u 4 ujutro i opet penjanje na taj jebeni vrh da bi snimili izlazak sunca....jebeno....Al fakat je bilo ludo vidjet taj izlazak sunca......jebo ja Ameriku i svi koji se hvale izlascima sunca....Kod nas su sigurno jedni od najljepših isto kao i zalasci.....To treba doživit...MRAK...da...I tak taj smo dan nakon snimanja prespavali i navecer otisli van i upoznali neke ljude jos iz Splita i Zgb-a....I tak malo pili i otisli na krmit.....Iduci dan niš mi se nije dalo i cjeli jebeni dan sam odležo pred telkom i umiro od dosade al mi se nigdi nije dalo ic....
jedino navečer kad je buraz kupio žuju pa me namamio da odemo malo cugat.....Kad smo se malo otrjeznili iduce jutro smo otisli igrat vaterpolo i zajebavat se s loptom i tak malo ujutro i popodne i prode ti dan....a navecer....izlazak iz snova.....isli smo na koncert Olivera.....lol.......iskreno isli smo zbog pive a ne zbog Olivera.....ugl zaredalo se pet rundi pive tak da ni ja ni buraz ni ove dvije nismo mogli stajat na nogama i bilo nam je prejebeno iako od Olivera nismo culi ni O....lol....I tak odmor se polako blizio kraju a ja i buraz pomagali snimat i zajebavali se i kupali i navečer dokrajcit pive kaj nam je ostalo.....Napokon dosao je dan kad je na rasporedu bio izlet u odisejevu špilju e ljudi ja ljepseg prizora na jadranu nisam vidio nes prejebeno.....al nebi bilo tak dobro da mi nije doso ovaj glavni od ekipe Hrvatskog podmorja i ponudio mi da zaronim......ja ga onak gledam WTF....ja.....dole....zaronit....ovaj.....pa....hm....ne....mislim DA DA
ocu idem ajde ocu ocu.....nisam mogo vjerovat al obuko sam odjelo i izgledo ko punoglavac lik mi natovari bocu olova i buć.....evo mene pod morem......osto sam bez rjeci....nemogu nis rec neg to morate probat...kolko god da vas je strah il nes trece to morate vidjet oa bar na 5 minuta....nes preludo....definitivno.....sretansretansretansretan
Nakon toga ostalo nam je posnimit jos zivinu na otoku i nakon snimanja otisli mi na mali izlet po Korculi....jeeeeee.....Buraz, Vedran, Zorana i Ja....
I tak setamo po gradu gore, dole, i tak malo na cugu i opet setnja kad odjedanput Vedran pogleda u pod veli jebo te daj pogle jel ovo ono kaj ja mislim da je Zorana pogleda u jebo te ja mislim da je....nema kaj drugo bit...buraz i ja u cudu trljamo oci a kad ono na podu mali slatki grmic mare...JEBENO.....I nis Veki ubro...posusio....zamoto a buraz i ja trljali ruke ajmo se ubit i ubili smo se ko zivotinjesmokin
Buraz se tak napusio da je jedva do sobe doso.....ludilo e.....
I tak ostalo nam jos malo i za drugi dan koji je ujedno bio i posljednji jer smo iduce jutro gibali za Zgb malo posjetili moje kumove i tak negde oko 3 u noci dosli u Zgb....napokon.....zubo
I tak....ostatak ljeta proveo na bubnjevima, malo s ekipom na cugi pa malo napijanja i tak.....BTW Vjeran, Valent nikad vam necu zaboravit onu Nedjelju prije skole....mislio sam da se necu zapit za kraj ljeta al ocito sam se sjebo jer sam mrtav jedva doma doso.....A ondaburninmadškola...
i tak zajebancija sve do sad..........A sad škola (M)učenje i tak........
Ovo je bio moj opis ljeta al eto malo kasno al kaj ces......nije mi se dalo do evo danas kad me puklo.......Mda......nadam se da ce me ubuduce malo cesce lupat pa da malo vise pisem....e da jos ima drugi dio ljeta al to cu u iducem tak da neke ipak ostane za kasnije........DA